piątek, 11 lipca 2014

Wymianka z Czarna Damą.

Witam Kochani

jakis czas temu zorganizowałysmy sobie wymiankę z Czarna Damą z Misiowego Zakątka

Lidzia przysłała mi przed świętami Wielkanocnymi taka paczuszkę 


Wszystko jest cudne, naklejki na jajka,  jajo karczoch, zajączek i serweteczka zostały wykorzystane w koszyczku wielkanocnym, Lidziu bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty.

Ode mnie do Lidzi poleciały świeczki bo Lidzia ma kolekcje tealight'ów i chciała w zamian za aniolka, który bardzo mi sie spodobał własnie świeczki.


Niestety świeczki źle zabezpieczyłam albo była przesyłka mocno rzucana i płatki sie połamały :( nad czym ubolewam :(


Lidziu jeszcze raz bardzo dziękuję za miła wymiankę :)

Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za odwiedziny :)

1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad i napiszesz co sądzisz o moich pracach, Twoja opinia jest dla mnie bardzo motywująca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...